utorok 3. júna 2014

Prízemný teplomer

Prízemný teplomer slúži na meranie prízemnej teploty - hlavne nočných mrázikov. Umiestňuje sa 5 cm nad povrch zeme. Na mojej stanici zabezpečuje meranie prízemnej teploty a vlhkosti Minimálno-Maximálny teplomer s vlhkomerom. Kúpil som si ho v máji 2013, kedy plnil funkciu hlavného teplomera a vlhkomera. Po tom čo som si v apríli kúpil poloprofesionálnu meteorologickú stanicu Ventus 155A sa mi výborne hodil na meranie minimálnej prízemnej teploty a tak našiel svoje ďalšie uplatnenie.
Prízemný teplomer mám zakrytý bedničkou pod ktorou sú aj pôdne teplomery pre hĺbky 5, 10, 20, 50 a 100 centimetrov.

  Vľavo pôdne teplomery pre hĺbky 50 cm (modrý kryt) a 100 cm (zelený kryt). Vpravo prízemný teplomer.


 Prízemný teplomer. Vľavo od neho sa nachádzajú pôdne teplomery.






























Detail na prízemný teplomer. 




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára